Vad har jag i min ryktväska?

kommer inlägg om vad jag har i min ryktväska
En vanlig hårdborste
perfekt till -  ta bort skiten som syns! Och till benen
inte så bra till - lera :(
En blå piggborste
perfekt till - svansen , manen, och all lera
inte så bra till - bli glansiga
Borstiq ryktborste
pefekt till - bli glansiga och fina i pälsen
inte så bra till - borsta benen, men det går !
ryktskrapa hööks
perfekt till - använda när man änvänder ryktborsten och fälla hår
inte så bra till - göra dom fina...
mjuk borste
perfekt till - få bort hår, glänsa
inte så bra till - lera, smuts
Ekol Hovfett
perfekt till - hovarna :p
bakbenskydd
framskydd
sax
hovkrats & borste
pälsglans
massage / fällskrapa
huvudborste ( jätte dålig bild )
HOPPAS NI TYCKTE DET VA ROLIGT ATT LÄSA!

Kommentarer
Postat av: Alma

Det var toppen haha ;D <33

2010-09-01 @ 19:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0