svar på frågestund

nu svarar jag på era frågor
1. Hur länge har du ridit ?
svar: Jag har ridit sen jag var 6, så jag börjar på mitt sjätte år.

2. Hur länge tävlade du b-ponny?
svar: Jag har tävlat 3 olika b-ponnysar. Jag har tävlat b-ponny sen 2007. Så jag tävlade b-ponny i tre år.


den första b-ponnyn Titanic


den andra b-ponnyn som jag tävlade Div 1 och upp till LB


den tredje jag tävlade, en ungponny som nu har brutit hovbenet

3. Hur länge har du haft Legend?
svar: jag har haft honom sen 28 april

4. Ska du tävla allsvenskan ?
svar: Ja, jag ska vara med första omgången.
då jag inte kan vara med på dom andra, för att jag ska operera mig.
5. Vem betyder mest Citron, eller Legend ?
svar: båda betyder lika mycket
6. Vad gör du på fritiden? förutom ridning?
svar: Jag tränar friidrott, och tävlar lite. Men är just nu skadad.
7. Hur länge har du ridit på ridskola?
svar: Jag har ridit på ridskolan sen jag var sex år tills nu detta året i april.
8. Om du fick, vad skulle du ändra med Legend då?
svar: Jag vet inte, det va en klurig fråga. Kanske att han hade lite bättre grund kondition, men det håller vi på att träna
9. Hur ofta hoppar du terräng i veckan ?
svar: Jag hoppar max en gång i veckan, men ibland färre
10. Har du linder eller benskydd i transporten?
svar: Jag har benskydd och boots på honom
11. Hur många gånger har du trillat av Legend ?
svar: Jag har trillat av honom 4 gånger, 3 gånger när jag red ut och sen 1 gång på tävling
12. Vad är det högsta du har hoppat och med vilken häst ?
svar: Jag har hoppat 1.10 med b-poinnyn Citron. Sen har jag hoppat 1.05 med Legend
13. Har du någon gång tävlat dressyr?
svar:Nej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0